AW: AW: AW: AW: AW: Installations-Party (5xRE...tzz)

Bate bate at gmx.net
Die Sep 7 18:46:39 CEST 1999

Ähm mal ne Frage Chris,

muss das so is das du deine Mails immer 2x an mich bzw. die liste
versendest???
Hmmm komisch. Wer bekommt die auch doppelt???

http://thor.prohosting.com/~chrordig/
Germany                     |    eMail: Christian Ordig <chr.ordig at gmx.net>
  / /  (_)__  __ ____  __   | Why Linux? Because it is free, stable, and
 / /__/ / _ \/ // /\ \/ /   | bugs can be fixed in source opposed to waiting
/____/_/_//_/\_,_/ /_/\_\   | for a stable WinTendo from Micro$oft.